Moja przygoda z Internetem zaczęła się w roku 1997, wówczas to dostałem w prezencie modem Zoom V34i. Wtedy też zacząłem eksperymentować z WWW i poniekąd zajmuję się tym do dziś.
System KsantypaTyp projektu: aplikacja internetowaCzas: 2004,2005 (v1.1) Technologie: JAVA ORACLE SERVLET STRUTS XML PL/SQL Zakres: System rekrutacji kandydatów na studia dla Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Poznańskiej, część internetowa wykonana w całości w technologii Java Servlets i Apache Struts. System pracuje na bazie Oracle 10g, replikującej dane miedzy serwerem dziekanatowym. szczegóły projektu | strona z działającym systemem Ksantypa |
|
Sklep ProstoTyp projektu: sklep internetowyCzas: 2003 Technologie: PHP ITX MYSQL XHTML CSS JS PDF PolCard Zakres: Stworzyłem "silnik" sklepowy dla wytwórni muzycznej Prosto. Sklep poza funkcjami podstawowymi posiada możliwość rejestracji i autoryzacji użytkowników, płatności kartą, dobór tła muzycznego, próbki muzyczne i video. Zarządzanie sklepem odbywa się przez wieloużytkownikowy panel administracyjny wyposażony m.in. w moduł magazynowy, drukowanie blankietów pocztowych i bankowych, skalowanie grafik, zarządzanie próbkami dźwiękowymi. przejdź do sklepu Prosto.pl |
|
Webdesign.3d.pl (wersja 3.0)Typ projektu: strona flash, prezentacja internetowaCzas: 2002-2004 Technologie: FLASH+ActionScript Zakres: Poprzednia moja strona z zaawansowanymi efektami Flash, które stworzyłem w ActionScript. Niestety porzuciłem tę wersję gdyż zwiedzający identyfikowali mnie głównie jako twórcę prezentacji flashowych. opis projektu i kopia serwisu |
|
Amarena (wersja 2.1)Typ projektu: strona standardowa, elektroniczny katalogCzas: 2003 Technologie: XHTML PHP JS Zakres: Strona została zaktualizowana pod kątem zawartości jak również wyglądu – tym razem kolor przewodni to zieleń. przejdź do Amareny |
|
Studio Supra (wersja 2.0)Typ projektu: strona flash, prezentacjaCzas: 2004 Technologie: FLASH+ActionScript XHTML PHP Zakres: Projekt graficzny dostarczony przez klienta, który ożywiłem przez efekty Flash. Dodatkowo powstał formularz zlecenia z potwierdzeniem na e-mail. przejdź do kopii Studio Supra wersja 2.0 | przejdź do obecnej Studio Supra |
|
Amarena (wersja 2.0)Typ projektu: strona standardowa, elektroniczny katalog, CDCzas: 2003 Technologie: XHTML PHP Zakres: Wersja druga projektu, wykorzystujaca nowoczesne technologie internetowe. Strona z całkowicie dynamiczną zawartością XHTML generowaną przy pomocy języka PHP i szablonów ITX. Wykorzystuje kodowanie UTF-8, więc może zawierać tekst w dowolnym języku świata, a obecnie dostępne to: polski, niemiecki, angielski. |
|
AmarenaTyp projektu: strona internetowa, katalog elektroniczny, wygaszacz ekranuCzas: 2001-2002 Technologie: HTML PHP FLASH C++ Zakres: Pierwsza wersja strony (nowa – patrz wyżej) wykonany na stronach statycznych HTML. Zawiera proste menu wykonane we Flashu, formularz do kontaktu klientów z firmą, formularz zamawiania katalogu produktów. Strona jest dostępna w trzech językach: polski, niemiecki, angielski. Projekt obejmował również stworzenie loga firmy, wygaszacza oraz wersji offline strony na CD-ROMie. |
|
Studio SupraTyp projektu: strona flash, prezentacja internetowaCzas: 2002 Technologie: FLASH+AS Zakres: Firma świadczy usługi poligraficzne, co zainspirowało mnie do stworzenia efektu lampy skanującej w głównym menu. Moim zadaniem było osadzenie we flashu i wprowadzenie w ruch grafiki interfejsu dostarczonej przez klienta. Eksperymentowałem tutaj z ActionScriptem np. przy animacji mapy dojazdu reagujacej na mysz (patrz menu Kontakt). przejdź do kopii strony Studio Supra wersja 1.0 |
|
WB-DUETTyp projektu: strona internetowaCzas: 2001 Technologie: HTML JS PHP FLASH Zakres: Strona firmy meblowej z Kościerzyny zawierająca ponad 500 grafik i zdjęć. Projekt obejmował dużą ilość podstron statycznych, menu, intro flashowe oraz kilka formularzy. |
|
XIX Liceum Ogólnokształcące w PoznaniuTyp projektu: strona internetowaCzas: 1999-2000 Technologie: HTML JS FLASH Zakres: Mój pierwszy poważny projekt, obejmujący stworzenie zawartości statycznej, stron planów lekcji, interaktywnej mapy budynku itp. |